garage städat inför nya leksaken

ida har jag städat garaget hemma. det gick inte komma in in det för att det var såmöe bröte ivägen.
men efter några timmars röjning så blev det riktigt rymmligt.
nu kan jag ta hem crossen så att jag kan visa den om nån vill köpa den.
jag behöver nog ta en tur te tippen nån da oxå blev en del skit å kasta.
man har ju inte städat sedan i våras.
man var ju tvungen och provstarta crossen ida oxå så man vet att den startar om man ska sälja den.
det skulle jag inte jort lutade med ett skadat smalben.

men så kan det gå ibland smällar man får ta här i livet.
huvudsaken är att det blev städat iaf o att jag blir av med sakerna nu så jag kan hämta den nya pärlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0