one down one to go

sålde fyrhjulingen igår. det tog nog inte ens en timme från att anonnsen kom ut tills att den var hämtad.
synd att det inte gick lika fort med crossen men den kanske försvinner te möra.
kommer en elr 2 o tittar på den då.
på lörda kanske jag får hämta den nya fyrhjulingen (hoppas iaf).
ida så har jag iaf slipat klart fram stötfångaren o ena tröskeln te den rosa bilen.
så nu kanske man snart kan få på färg o sätta ihop den. jag ska iaf besikta den te möra. hoppas den går igenom denna gång. sen ska den nog säljas.
min bruksbil


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det känns ärligt talat lite sorgligt att du ska sälja Pink lady du...men du gör ju som du vill älskade Snigel ;) hihi
Lite synd är det dock !
Puss älskar dej !

2008-01-17 @ 14:05:45
URL: http://moonzanna.blogg.se
Postat av: Anna

Höjt.

Syrrans gamla bil ju :)

2011-07-07 @ 12:50:38
URL: http://lindqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0