ska titta på hus snart o pickisen är besiktnings klar

nu är det visst ett tag sen jag uppdaterade men får försöka bli bättre.
men det blir så  när man har för möe annat å göra.
men på torsdag ska vi iaf kika på ett hus jag har fått nys på.
vi får vell se om min älskling kan tänka sej bo där.
huset ligger ute i fiskvik på h-ö. den är ju en bit ut men inte så himla långt ändå.
även om vi nu vill ha det så vet man ju inte vad banken säger.
men men så är det man måste ju kika iaf det kanske inte är aktuellt just nu men jag är sugen på att flytta.
älsklingen är nog lite mer kluven å det kan jag fårstå. det är ju ett stort steg att flytta ihop annu större att köpa hus.
men pickisen är iaf svetsad nu så jag kan besikta den te möran då får vi ser vad det är mer man måste göra.
det blir säkert flera saker jag vet ju att bromsarna bak inte tar så.
men man måste ha en arbetsorder för att veta vad man ska göra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0