Nu ska jag byta ut leksaken mot en större

jag köpte ju en 200 kubiks quad racer i somras som en rolig leksak.
det är en bashan bs 200 bad boy. ganska rolig
image3
men nu ett halv år senare har man tröttnat på den.
så nu blir det en något större o en fyrhjulsdriven o tvåsittsig så gumman kan åka med.
har även kommit på att man kan änvända den nya te mycket mer.
image4
så här ser den nya ut fast jag får plogblad, vinsch o ryggstöd oxå.
det är en CF moto allroad 500
kan nog bli rolig den me.
fast man får ju sälja av en del lekasaker som crossen tex för att ha råd med den.
kostar ganska mycket mer än den andra.
jag hoppas att jag kan hämta den nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman vill gärna åka med ;) hahah

2008-01-15 @ 13:22:51
URL: http://moonzanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0